Monday 13 October 2014

OVISPA MURAH RM35!!!!original!!!!




PROMOSI RM35
NORMAL RM90

WASSAP@MSG 0142182588
FB LYNN BEAUTY AND HERBS

1 KOTAK(10SACHET+KRIM 1BOTOL)
1kotak untuk kegunaan 1bulan

KEBAIKAN
OVISPA - KURUS RENDAM KAKI menguruskan badan dengan membakar lemak badan yang berlebihan dan menyediakan penghidratan untuk kulit serta mengawal peredaran darah. 

OVISPA - KURUS RENDAM KAKI membantu dalam meningkat metabolisme serta berkesan membuang toksin daripada badan untuk menjadikan menjadikan kulit lebih putih, lembut dan berseri.


OVISPA - KURUS RENDAM KAKI mengurangkan lemak tepu, mengecilkan bahagian pinggang, mengempiskan bahagian perut, melangsingkan bahagian tangan dan kaki, seterusnya mengembalikan bentuk badan yang sempurna. Kini anda boleh memakai apa sahaja dan bergaya dengan citarasa fesyen yang anda suka! 


OVISPA - KURUS RENDAM KAKI dihasilkan untuk memudahkan proses tersebut dengan cara yang senang ,selamat dan selesa dengan kaedah yang lebih baik dan sihat daripada liposuction atau lain-lain pembedahan kosmetik.


kaya dengan protein Deep Sea Fish dan ekstrak Centella asiatica yang berfungsi untuk memulihkan serat elastin dan tisu kolagen dalam tubuh untuk hasil pemutihan kulit yang lebih lama.


No comments:

Post a Comment