Tuesday 30 June 2015

CALIPH PROMOSI RM45!!!ORIGINAL!!!BORONG RM35!!!





  1.  PROMOSI RM45!!

Borong
Rm37/kotak min 6
Rm36/kotak rm12
Rm35/kotak min 24
(Tidak termasuk cas pos)
PACKING TERBARU!!!!

wassap@msg 0142182588
fb : LYNN BEAUTY AND HERBS

Apa tu CALIPH SUNNAH SUPPLEMENT.??

🌹Jus Caliph ni ialah makanan tambahan berasaskan makanan Sunnah yang Pertama di Malaysia.

🌹Kandungan mmg TERBAIK!
- Kurma
- Kismis
- Madu
- Delima
- Buah Tin
- Aprikot
- Omega 3
- Omega 6

🌹Caliph mmbantu anak2 anda:
- Meningkatkan Antibodi
- Membantu Tumbesaran
- Mengekalkan Kesihatan
- Tambah selera makan
- Mengelakkan Sembelit
- Meingkatkan fokus & daya ingatann

🌹Testimoni bukan 2, bukan 5 dan bukan 10. Tapi beratus Testimoni Positif kami terima dari customer yg guna Caliph niAnak-anak adalah khalifah yang dapat menarik ibu bapanya ke syurga! 
.
Semua ibu bapa inginkan anak mereka cemerlang di dunia & akhirat. Tapi apakah usaha kita sebagai ibu bapa untuk membentuk anak-anak menjadi seperti apa yang kita inginkan?
.
Setuju tak kalau kami katakan kita sebenarnya tersalah berikan makanan yang membentuk darah daging, hati & seluruh aspek perkembangan anak-anak kita? Anak kita adalah apa yang kita beri mereka makan.
.
Kita nak anak kita jadi anak yang cemerlang, nak rasa bangga bila anak kita berjaya.. Betul kan? Allahuakbar! Besar sebenarnya tanggungjawab kita sebagai ibu bapa dalam membesarkan AMANAH ALLAH ini. 
.
PERKARA PENTING sekali dalam membentuk anak-anak cemerlang ini adalah bermula dari PEMAKANAN mereka. Majoriti kita lebih percaya pada supplement moden yang di buat oleh orang asing dari percayakan makanan sunnah sedangkan Nabi sendiri menyatakan betapa bagusnya khasiat makanan sunnah hingga tertulis di dalam Hadis & Quran.
.
Kita nak anak kita jadi khalifah terhebat tapi kita tak berikan yang sepatutnya pada mereka, rugi kita sedangkan merekalah yang dapat menarik kita ke syurga!
.
💡💡 MEMPERKENALKAN..
------------------------------------------------------------
 Juice Caliph - Sunnah Supplement for Kids 
------------------------------------------------------------
Jus ini tinggi dengan kandungan Serat, Kalsium, Vitamin dan Minerals berasaskan makanan sunnah yang sangat membantu untuk tumbesaran dan perkembangan otak kanak-kanak.
.
👍 Jus Caliph mengandungi bahan 'GRED TERBAIK' :
☑ Kurma
☑ Kismis
☑ Madu
☑ Delima
☑ Buah Tin
☑ Aprikot
☑ Omega 3
☑ Omega 6
.
😍 Kesemua kandungan ini merupakan sumber yg tinggi dengan Serat, Vitamins, Minerals dan nutriens yang lain.
😍 Kurma, Kismis, Madu, Delima dan Buah Tin merupakan makanan Sunnah yang sangat digalakkan diamalkan oleh semua umat Islam termasuk kanak kanak.
😍 Setiap bahan yang terkandung dalam Jus Caliph memiliki kehebatannya tersendiri yang mampu menjadi penawar pelbagai penyakit dan perkembangan minda bukan sahaja terbukti secara saintifik, malahan turut diperakui khasiatnya oleh baginda Rasulllah S.A.W melalui hadis-hadis dan ayat-ayat suci Al-Quran.
😍 Amalan pengambilan gabungan makanan sunnah ini melalui Jus Caliph bukan sahaja mampu menjadi pemangkin kepada kesihatan terunggul, malahan membantu anak anak kita memperoleh keberkatan dengan mengamalkan makanan sunnah dalam kehidupan seharian, In Shaa Allah..
----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------
💡 Bagi memudahkan anak anak anda mengamalkan makanan sunnah dan mendapat khasiat untuk pertumbuhan dan perkembangan otak mereka 
.
 Cuba lah Jus Caliph - Sunnah Supplement For Kids. 

No comments:

Post a Comment