Tuesday 22 November 2016

CEK LAWA MURAH RM23!!!ORIGINAL!!!BORONG RM17!!!




Rm23
Pos tmbh 5 sm,rm8 ss
Wassap@msg 0142182588
Facebook : LYNN BEAUTY ABD HERBS
BORONG
RM17/EACH MIN 10
(EXC POST)

Sape ketiak HITAM!!ade bau!!!jnis ketiak suka BERPELUH!!!Tak suka pakai deodorant sbb melekitkan...NAH pakai CEK LAWA nie...y HITAM jd PUTIH...y BUSUK jd WANGI....y BASAH jd KERING...
senang....sapu jer putih....hokey...
BACA👇

BERAPA RAMAI NAK BUANG DAKI DEGIL PADA KETIAK TANPA BAHAN CHEMICAL ?

.
[ baca kisah ini ]
" Saya ni selalu bersukan ketiak selalu peluh, bau busuk tak dapat elak. ketiak saya jd hitam. saya mula beli macam macam deodorant tapi saya rasa bila guna deodorant ketiak saya melekit . alhamdulillah selepas jumpa CEK LAWA . saya rasa ni satu satunya produk yg saya berani jamin saya sekarang dah selesa bersukan. ketiak saya sekrang dah wangi dan tak melekit. TAKDA LAGI KETIAK HITAM. !!! "
sy shorkan kepada wanita yang ada masalah ketiak hitam untuk cuba cek lawa. insyaAllah berpuas hati dengan krim cek lawa yang comel ni.

order skrg...nk bg hrga murah2 jer....wassap 0142182588😘

#ceklawa
#krimpemutihketiak
#cassileaf

No comments:

Post a Comment