Sunday 30 April 2017

BEE VENOM MOISTURIZER & REPAIR SKIN NEW PACKING MURAH RM22!!!BORONG RM13.80!!!100% ORIGINAL!!

Packing LAMA

Packing TERBARU...
Dh tukar nama jd BV SPECIAL BEAUTY MOIST

Murah rm22
pos rm7 sm,rm11 ss
Wassap 0142182588
Facebook : LYNN BEAUTY AND HERBS
BORONG
RM16/EACH MIN 6
RM15/EACH MIN 12
RM14.50/EACH MIN 24
RM14/EACH MIN 50
RM13.80/EACH MIN 100
(tdk termasuk cas pos)

=DOUBLE MOIST=
✔Memelihara sel kulit 
✔Menjaga kelembapan kulit walaupun terdedah daripada matahari
✔menegangkan kulit
✔mencerahkan kulit
✔Membekalkan vitamin E kepada kulit
✔menggebukan kulit.
✔Mencegah daripada kerosakkan kulit.

=MOISTURISER & REPAIR SKIN=
✔Merawat masalah kulit
✔Memulihara sel kulit
✔Mengecutkan jerawat 
✔Merawat jeragat 
✔memudarkan black spot
✔Merawat garisan halus 
✔Menyeratakan warna kulit
✔Memudarkan parut hitam jerawat
✔Memutihkan kulit
✔Menghilangkan sel kulit mati

=SUNSCREEN=
✔Melindungi kulit daripada uva/uvb
✔Mencegah kanser kulit
✔Sebagai bedak asas/foundation
✔spf tinggi untuk melindungi daripada panas cahaya matahari
✔effect gebu/flawless pada kulit
✔mengurangkan jeragat
✔menutup cela-cela pada kulit

BEE VENOM CLEANSER 100ML
RM22
pos rm8 sm,rm12 ss
Borong
Rm17/each min 6
Rm16/each min 12
Exc post




No comments:

Post a Comment