Wednesday 8 January 2014

HARUM MALAM RM26


HARUM MALAM RM26


MIN ORDER 6 BOTOL
TAK TERMASUK POSTAGE

RM33/EACH
RM90/3 botol

wassap/msg
0142182588


Penyebt kesan peluh yang tidak mengewap dan melekat pada badan, suka mengamab peluh berbau antaranya ialah kurangnya penjagaan kebersihan tubuh, terdapabil makanan yang mempunyai kalori tinggi, tekanan yang merangsang emosi negatif seperti kecemasan, gelisah, stress dan kemarahan akan mengaktifkan kelenjar peluh dan menguatkan bau tubuh yang tidak menyenangkan.




ANTARA KHASIAT LAIN HARUM MALAM…

1. Membantu menyegar & menyihatkan badan.

2. Mencantikkan & menaikkan seri wajah.

3. Membantu menghilangkan bau badan & mulut.

4. Melegakan panas badan.

5. Menegangkan payudara.

6. Memulihkan rasa rapat.

7. Mengencang otot kewanitaan.

8. Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.

9. Menambah keharmonian suami isteri.

10. Menyihatkan rahim.

11. Mencantikkan payudara agar sihat & montok.


KESAN BURUK HARUM MALAM
 Memang tidak dinafikan lagi penggunaan harum malam banyak kelebihan tersendiri menyihatkan badan memberi tenaga wanita menghilangkan bau badan wanita dan menaikkan seri wajah dan sebagainya.
Tetapi harus diingati,ianya juga terdapat bahayanya dan kesan negatif!!
Di sini disenaraikan Kesan Buruk Harum Malam yang tak patut di contohi pada pengguna dan pambaca sekalian
  • Banyak Produk kecantikan dan kesihatan gulung kitar, ini kerana ramai pengguna tidak lagi menggunakan produk mereka dan berpusu-pusu membeli Harum Malam.
  • Sifat boros bebelanja berleluasa kerana pengguna tidak perlu beli tiga produk berlainan(krim,pelembap,jamu susuk mak dara,collagen) penjimatan pembeli Harum Malam disalurkan kepada pembelanjaan benda lain.
  • Tahap perasaan dengki dan busuk hati mereka yang bukan pengguna menjadi-jadi kerana wajah seri Harum Malam cantik gebu dan montok kulit wajah
  • Para suami kerap ponteng kerja dan malas ke pejabat kerana terpesona pada malam hari bersama isteri dan tak puas bersamanya.
  • Terlalu ramai yang menjual produk kecantikan wanita di internet tetapi pengguna mulai bosan kerana harum malam memberi kesan yang positif dan sangat mujarab. Nasib baik ada Harum Malam sesuai kepada wanita yang inginkan sihat cantik dan bertenaga serta kulit yang berseri.

No comments:

Post a Comment