Thursday 23 January 2014

OPA SNOW HARGA MURAH GILEK!!!!!RM40


PROMOSI = RM40

HARGA NORMAL = RM90

WASSAP/MSG
0142182588
FB LYNN BEAUTY AND HERBS

✯ Produk Istimewa

OPA Snow Slimming Foam merupakan satu-satunya produk pelangsing badan di dunia yang membolehkan anda kurus dan perlu melakukan senaman dan aktiviti yang memenatkan. Slimming Foam ini meresap ke dalam kulit anda dan meningkat keberkesanan thermal dan paling penting sekali membakar lemak badan secara berkesan!

✯ Sangat Berkesan

OPA Snow Slimming Foam berkesan dalam membakar lemat pada bahagian badan yang degil dan membuang lemak yang tidak diperlukan untuk menjadikan bentuk badan anda lebih cantik dan licin.

✯ Kesan Pantas

Pakej Pelangsingan 4 dalam 1 iaitu kurus dengan sihat, membentuk rupa badan, anti kedutan dan menawan kelembapan kulit. OPA Snow Slimming Foam menyelesaikan masalah lemak pada bahagian badan yang degil, mengetatkan kulit yang kendur, kulit mengelupas serta kulit yang kering.

✯ Selamat Digunakan

OPA Snow Slimming Foam mengutamakan kualiti dan produk semulajadi. Selepas buih diaplikasikan ke kulit, anda akan merasakan sensasi panas akibat pembakaran lemak di dalam namun rasa yang sejuk yang segar pada kulit anda. OPA Snow sangat sesuai untuk semua jenis kulit.

❋ Lengan Langsing

OPA Snow Slimming Foam membuang kulit menggeleber pada lengan untuk menjadikan lengan anda lebih langsing dan kulit lembut.
Kesan Pengunaan OPA Snow: Perut Kempis

❋ Perut Kempis

OPA Snow Slimming Foam membuang lemak pada bahagian perut untuk menjadikan pinggang anda lebih ramping, kempis dan mulus.
Kesan Pengunaan OPA Snow: Pinggang Kecil

❋ Pinggang Kecil

OPA Snow Slimming Foam membakar lemak di sekeliling pinggang yang menjadikan pinggang anda cantik dan bentuk badan S yang menggiurkan.
Kesan Pengunaan OPA Snow: Kaki Seksi

❋ Kaki Seksi

OPA Snow Slimming Foam membentuk potongan kaki anda yang lebih menawan persis seperti model samada semasa menggunakan skirt atau seluar.

No comments:

Post a Comment